כיצד לאחסן את בגדי הים שלך

בחוץ נהיה קר יותר, אלא אם כן יש לכם בריכה מקורה ומחוממת, כנראה שתצטרכו לארוז את בגדי הים היפים האלה ולהחליף אותם במעילי חורף חמים ומגפיים. אבל אתה לא רוצה שהחודשים הקרירים האלה יהיו הביטול של בגד הים המושלם שלך! הנה כמה טיפים איך לאחסן לך בגדי ים בקיץ במהלך חודשי החורף, כדי שיוכלו להיות בכושר מעולה לקיץ הבא:

לשטוף היטב

לפני שאתה מאחסן אותו, אתה רוצה לכבס את בגד הים לנשים שלך עד שהוא נקי כמו כאשר קיבלת אותו. במהלך הקיץ, בגד הים שלך יכול לצבור חלקיקי חול, הצטברות כלור ושאריות מים אחרות שעלולות לפגוע בחומר בגדי הים העדין. כדי לנטרל זאת, אתה רוצה לנקות את בגד הים שלך על מצב עדין של מכונת כביסה או ביד בכיור שלך. אל תשתמשי בחומרי ניקוי קשים המכילים אקונומיקה (במיוחד אם יש לך ביקיני אדום לבן וכחול צבעוני!), אלא השתמשי בסבונים עדינים.

יבש היטב

ברגע שבגד הים שלך יהיה נקי כמו שהוא הולך להיות, אתה צריך לייבש אותו לחלוטין. הימנע מלהכניס את בגדי הים למייבש כי זה עלול לספק חום חזק מדי ומזיק לבד הרגיש. כמו כן, לעולם אל תסחוט את בגד הים שלך על ידי סחיטתו וסחיטת מים ממנו. אם צריך, גלגלו אותו בצורה מסודרת אך בחוזקה וסחטו ממנו מים כך. אם יש לך קצת זמן, השאר אותו לייבוש למשך הלילה באקלים מבוקר (בפנים או בחוץ). היזהר לא לאחסן אותו עד שהוא יבש לחלוטין.

ארוז את זה

עטפו את בגדי הים שלכם בשקית בד במקום בשקית ניילון כי זה יכול לעזור למנוע הצטברות לחות. אם יותר מדי לחות נלכדת בפח או בשקית האחסון, זה יכול לאכול את בד בגד הים ולגרום לטחב. אם אתה יכול, שקול להשתמש באריזת ואקום כדי לאטום את התיק שלך בצורה מאובטחת עוד יותר ולשמור על האוויר והחלקיקים במחזור.

אחסן אותו

עכשיו כשהכל ארוז היטב, אתה צריך מקום לשים אותו. אחסן את התיק במקום מבוקר. זה אומר, לוודא שהגג לא דולף בקרבתו; ודא שהדוד לא אדים בקרבתו – שלטו בטמפרטורה בצורה הטובה ביותר שאתם יכולים. הימנע מחדרים מחניקים ולחים. במקרים רבים, מתחת למיטה שלך טוב יותר מאשר ארון האחסון או עליית גג בשימוש נדיר, כי יש סיכוי גבוה יותר לחדר השינה שלך טמפרטורה מווסתת יותר.

 

בנוסף, הקפידו להניח את בגד הים במקום שבו ילדים צעירים לא יקרעו או יהרסו אותו. טרנדים רבים של בגדי ים מעוצבים לנשים יכולים להימשך שנה אחר שנה, אז שמור היטב על בגדי הים שלך, והם בטוח יחזיקו מעמד לשנים רבות קדימה. רק זכרו, כשחודשי הקיץ הבאים מגיעים שוב, שטפו (או לפחות שטפו) את בגד הים שלכם לפני שאתם לובשים אותו כדי לנקות אותו מהאבק שעלול להצטבר.