דרכים להגיע ללקוחות עם קופונים בעידן דיגיטלי

כולם אוהבים הנחות. משהבינו זאת, עסקים השתמשו זה מכבר בהצעות הנחה מבוססות הדפסה כגון קופונים בעיתונים כדי למכור מוצרים. אך מכיוון שצרכנים השיגו מידע יותר ויותר באינטרנט, עסקים ראו עלייה בדרישת הצרכנים כי עסקים אלה יעבירו את כל אסטרטגיות השיווק שלהם לדיגיטליות.

 

אמנם יש עדיין לקוחות שמקצצים קופוני נייר לפני שהם יוצאים לחנות, אבל רבים אחרים מעדיפים לחסוך ברכישה מקוונת. זה הניע שינוי הדרגתי בדרך בה עסקים מגיעים ללקוחות. להלן מספר דרכים שבהן עסקים משתמשים באינטרנט כדי למשוך צרכנים המחפשים עסקה.

 

קודי קופון

לקוחות מקוונים לא יכולים להציג קופון נייר לקופאית בקופה, שמניע את הצורך בדרך שבה הם יכולים להשיג את העסקה באופן וירטואלי. זה נעשה באמצעות הנפקת "קודי קופון" בלעדיים, אותם הלקוחות מדביקים בשדה לפני שהם מזינים את פרטי התשלום שלהם (לדוגמא אתר IHERB מספק קודי קופון). כתוצאה מכך צצו אתרי קוד קופון המאפשרים ללקוחות לחלוק קודי קופון עם כל מי שמבקר באתר. 

 

אמנם כמה מותגים גדולים עשויים להילחם בשיתוף ציבורי של קודי קופונים, אך אתרים אלה יכולים להיות בעלי ברית נהדרים. לקוחות המחפשים עסקאות מחפשים לעתים קרובות באתרים אלה אחר קודי קופון שהם יכולים להשתמש בהם כדי להשיג מבצע נהדר. שקול ליצור קוד קופון כללי עם תאריך תפוגה ארוך יותר שלקוחות יכולים לחלוק באופן מקוון, מה שהופך את עסקאות הלקוחות בלבד למשתלמות יותר אך עם זמן אספקה ​​קצר יותר.

 

אתרי דילים

כעת, כאשר 81 אחוזים מכלל הלקוחות מבצעים מחקר מקוון לפני רכישה, עסקים אינם יכולים להרשות לעצמם להיות בלתי נראים ברשת. לא רק שקמעונאים צריכים לראות את העסקאות שלהם בבירור באתרי האינטרנט שלהם, אלא שהם חייבים למצוא דרך לוודא שהם מופיעים באתרי העסקה שלקוחות משתמשים בהם מדי יום. לחובבי הקופונים בדרך כלל ישנם כמה מאתרי הדילים הפופולריים ביותר שמוסמנים בסימניות, והם מבקרים בהם באופן קבוע.

 

חפש אתרי דילים שיש להם בסיס עוקבים גדול, יחד עם מבצעים שפורסמו באופן קבוע של מותגים גדולים. האתרים הטובים ביותר מאפשרים ללקוחות להירשם לקבלת מבצעים בתיבות הדואר הנכנס שלהם באופן קבוע, מכיוון שהדבר יתפוס את הצרכנים ששוכחים לבדוק את האתר כל יום. ברגע שאתה רשום באתרי דילים, ודא שקודי הקופון שלך נשארים פעילים כדי שתוכל להימנע מדווח והסרה.

 

כרטיסי מועדון לקוחות

הערך של כרטיסי הנאמנות מעבר להציע ללקוחות שלך דרך לחסוך כסף. היתרון הגדול ביותר הוא שתוכלו לאסוף נתונים על הרגליו של כל חבר. תדע בדיוק מה קנו אותם לקוחות, אשר ניתן לחבר לכל מידע דמוגרפי שאספת בעת ההרשמה. בסופו של דבר, תוכל להשתמש בנתונים אלה כדי להודיע ​​על החלטותיך העסקיות.

 

כרטיסי נאמנות יכולים גם ליצור תמריץ ללקוחות לבחור את העסק שלך על פני המתחרים. זה נכון במיוחד אם יש לך מערכת תגמול מבוססת נקודות. כאשר לקוחות יודעים שכל רכישה עוזרת להם לצבור נקודות לקראת תגמול עתידי מסוג כלשהו, ​​הם נוטים יותר לבחור לאכול ארוחת צהריים במסעדה שלך או לקנות בחנות המקוונת שלך.

 

אתרי קופונים קבוצתיים

אתרי קופונים קבוצתיים נראו בתחילה כמו מושג גאוני. המטרה הייתה לדרוש ממספר מינימלי של לקוחות "לרכוש" עסקה לפני שהיא יכולה לצאת לשידור חי. זה עודד את המשתתפים להעביר את ההצעה לחבריהם ובני משפחתם ברשתות החברתיות, מה שהגביר את חשיפת החברה המציעה.

 

אולם עם הזמן, מותגים רבים מצאו אתרי קופונים קבוצתיים בעייתיים מכיוון שהם לא יצרו עסקים חוזרים. אם לקוח משתתף אך ורק בכדי לנצל עסקה רבה, לעתים נדירות העסק רואה רווח מאותה מכירה מסוימת, ולעתים אף חווה הפסד מצטבר. אתרי קופונים קבוצתיים יכולים להיות דרך להציג את העסק שלך לבסיס לקוחות רחב יותר, אך וודא שהעסקה שלך מוגדרת כדי לאפשר לך להרוויח לפחות רווח קטן.

 

קופונים נותרים דרך נהדרת להפיץ את הידיעה על המותג שלך, בין אם אתה עסק מקוון בלבד ובין אם יש לך נוכחות מקומית. חשוב ללמוד כמה שיותר על כל אפשרות ולבחור את האפשרות המתאימה ביותר ליעדים העסקיים שלך. חפש מסלול שיניב את הלקוחות הארוכים ביותר בהפסד זמני מינימלי לעסק שלך.